من معمولا اهل نوشتن نیستم .ولی این بار این کارم یه علتی داره.داشتم الان یعنی ساعت ۱.۲۰ شب ماهواره نگاه میکردم

کانال المان .یه خانم المانی داشت راجع به اینکه چطوری مسلمان شده و چرا حجابش رو رعایت میکنه صحبت میکرد

.دیدم چه راحت پذیرفته و چه خوبم عمل میکنه تو دلم گفتم کاش المانی بودم .ولی خودمونیم المانی که نمیشه بود پس به خودم گفتم از .

المانی کمتر نباشیم یا حداقل اینکه خودمون باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام استاد!
شما که اینجا رو داشتی دیگه چرا پیاده رو درست کردی؟؟؟!!!

امیر چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.khaterat-e-aseman.blogsky.com

سلام ممنون از پیام گرمتون تو وبلاگم. من هم با شما موافقم اگه همه خودشون بودند اگه دروغ نبود و تظاهر مطمئن هستم که خیلی از مشکلات دنیا حل می‌شد و خیلی چیزها راحت‌ می‌شد حتی مسلمان شدن یک زن آلمانی.
خوشحال می‌شوم باز هم به من سر بزنید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد